Great Ocean Road experience!

3 januari 2019 - Melton South, Australië

weer wakker geworden op t strand!  Blijft leuk om de branding te horen!

we pakken snel op en rijden weer de prachtige Great Ocean Road op. Na een half uur stoppen we bij Kennets Parc of zoiets... we kijken even bij de Eucalyptus bomen en zien tussen de papagaaien een koala. Laat me slapen dacht ie! Deed niet zoveel maar mooi om te zien!

Met een lekkere cappuccino in buik rijden we verder. Flink opletten en goed sturen want de wegen zijn slecht en de Jappeners in de bus hebben haast,

rond de middag komen we in de plaats waar Billabong is instaan. Torquay Victoria met Bells Beach als surf spot. Ook berucht wegens de vaak aanwezige Driehoekige vinnen in het water........

dank aan de medesponsor Hans en Dinette! We huren maar liefst 6 wetsuits en 6 surfplanken. De lessen waren al vol voor vandaag maar we hebben geen les nodig!

Fendee pakt de eerste golven en bruist door de branding. Stenn is een natuurtalent en surft al mooie stukjes staand op de plank. martijn kan ook twee keer een hele golf blijven staan👍🏄‍♀️

De Hobert’s zijn meer gewend en doen het heel goed!

Daarna zijn we doorgereden naar Geelong en hebben we lekker aan de baai gegeten.

bij de ondegaande Zon waren we weer terug in Melton en is de reis bijna voorbij.

We hebben dan 221 km gereden!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ria:
    3 januari 2019
    Die 221 km mist een 2tje, maar ik snap je wel. Fijn dat jullie zoveel beleven. Maak er de laatste dagen nog wat moois van!