Melbourne

6 januari 2019

Vandaag gaan we de stad in en komen de Hoberts uit Melton ook mee. We ontmoeten elkaar bij Flinders station en lopen via St Pauls Cathedral richting de Graffiti steegjes. Mooi om te zien.

Daarna via het Emporium shopping mall naar Melbourne Museum waar we prachtige dingen zien en beleven. Vooral de geschiedenis van Melbourne en de aboriginals waren indrukwekkend.

Glenn en Jade waren allebei ” on wheels” en gingen als een speer.

Het vriendinnetje van Justin , Jamie, was ook mee en het is een leuke meid👍

na het museum wilden Lisenka en ik weer snel buiten van de zon genieten. Mooie wandeling met een drankje op de trappen van Town Hall.

Langzaam naderde het afscheid. We hebben nog even iets gedronken bij de Yarra River en zijn meegelopen naar de Parkeergarage. Hier kregen we het mooiste souvenir ever! Zie foto!

enkele Knuffels en tranen later zwaaiden we ze uit. ( en toen gingen de drie van ons pas brullen😩😥)

eenmaal in het hotel zijn we lekker gaan zwemmen en hebben we nog wat gegeten.

Dankbaar, ook een beetje weemoedig, maar vooral supertevreden zijn we in slaap gevallen