Princetown, on the outskirts of Port Campbell

30 december 2018 - Princetown, Australië

En we zijn weer aan zee!

vanmorgen vertrokken uit een regenachtig Halls Gap. Bij het vertrek nog heel hard gelachen toen Ferry de receptie uitliep en heel nonchalant werd gepasseerd door een grote kangoeroe die zo over het fietspad de straat overstak🦘😁👍

na een lange rit naar het zuiden kwamen we steeds dichter bij de kust en we zagen het landschap veranderen.

toen we de Great Ocean road bijna genaderd hadden zag ik in de verte iets op mijn weghelft kruipen...

koala koala koala!!!! Een mooi eigenwijze koala stak vlak voor de camper de weg over. Lisenka kon nog net wat foto’s maken met de gewone camera. Mooi hoor

gelukkig was er nog een plekje vrij op een camping en daar staan we dan. de zon schijnt Fel maar de koude zeewind maakt het fris. Toch lopen we de camping af en komen in the great otway uit. Een natuurgebied met een prachtig strand en mooie rotsen

Het avondeten was weer een feest! Lekker eten met alles wat we in de koelkast hadden

Morgen gaan we de Twelve Apostles bekijken . Is maar 5 minuten rijden👍

En dan verder Rijden. We besluiten deze camping toch te verlaten. Het sanitair is niet ok.

Morgen weer nieuwe kansen!