Van Warburton naar Ferry!

24 december 2018 - Melton South, Australië

de dAg begint laat voor ons want we zijn pas om 0830 wakker. Mooie vogelgeluiden alom en de zon prikt al best. Na een douche ( weer brandschoon en nieuw) ontbijten we in de ochtendzon. Niet te lang  want voor 10.00 uur is de zon al te heet.

Met een zweetrug breken we ons kamp op en gaan we richting de Warburton Rainforrest Gallery. Daar lopen we bovenin de canopy en genieten we van de jungle!

Na een uurtje gaar dan eccht het laatste stukje naar Melton in de navigatie. We zitten echter vrij noordelijk en we rijden door prachtige b wegen richting Melbourne. Pas de laatste 35 kilometer zitten we op de snelweg 5 baans!

Om iets na vieren zet ik de camper stil in Foyle Crescent en na het kloppen op de deur doet Justin de deur open!

een paar hugs later zitten de kids op de trampoline en wij aan de vb

we zetten samen nog even de partytent op en dan het zwembad! Dan lekker BBQ en kletsen!!!

Gezellig om onze neven te zien !!!

1. Hans & Dinette:
    Grandioos!

Fantastisch om op deze manier met jullie mee te reizen. Maak er samen een onvergetelijke kerst van!! 🎅

@ Stenn heb je nog wens gedacht?

Lieve groetjes aan iedereen daar 😍
  2. Hans & Dinette:
    24 december 2018
    Oeps...foutje 😊 nog "aan onze" wens.
  3. Mama:
    24 december 2018
    Eindelijk is het dan zover om samen de kerst door te brengen. Big hugs! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  4. Mama:
    24 december 2018
    Eindelijk is dan de lang gekoesterde wens in vervulling gegaan.
    Lisenka en Ferry zijn de kerst bij elkaar!!!
    "Big hugs" voor jullie allemaal.
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  5. Manon Jonker:
    26 december 2018
    Super leuk om alles te lezen ..geweldige foto's.. have fun