Van Bateman’s bay naar Merimbula

Gister aangekomen op de Big4 camping in Bateman’s bay

Super goed verzorgde camping. Weer 50 meter van het strand. Perfect sanitair!

Fender is nog steeds ziek en slaapt alleen maar. De eerste Victoria Bitters smaken bijzonder goed en de pasta van Lies ook!

S avond nog even lekker naar de zee de Tasmaanse zee!

Op tijd slapen want we zijn moe!

Helaas moest Fender nog een keer spugen .. ook vandaag is hij nog niet te pas

na een nachtelijk wc bezoek stond ik om 0500 al op het strand naar the morning glory te kijken. Blote bast, heerlijk weer

na een zonnig ontbijt gaan Stenn, Jade en papa zwemmen in de Tasmaanse Zee. Heerlijk begin van de dag.

Fender neemt weer plaats op de achterbank en we vertrekken naar t zuiden

Mooie kustwegen brengen ons naar mooie plaatsen maar de wegen door de natuurreservaten zijn adembenemend mooi! Tropische bossen, meren en stranden... en twee verdwaalde kangaroes aan de weg

Na een beste rit komen we aan in Merimbula en parkeren we de camper boven op  de rotsen met uitzicht over zee

lies en ik drinken een VB en ik regel nog wat Australische ipa‘s

vlak voor de avondwandeling springen er nog 3 kangaroos langs onze camper . Papa Kanga was zeker 1.60 hoog

avondwandeling op t strand en nu lekker slapen

gelukkig is onze Fender weer goed opgeknapt! Fijn!

1. Ria:
    20 december 2018
    He, gelukkig dat Fender er weer goed bij is. Knap vervelend, al die virussen. Maar het vakantievirus bevalt wel, merk ik. Wat een mooie plaatsen Zien jullie toch. Merkt Jade ook wel hoe bijzonder deze vakantie is? Groetjes.
  2. Hans & Dinette:
    20 december 2018
    Herkenbaar, we zien het zo weer voor ons 😎 Leuk om op deze manier met jullie mee te reizen!

Groet'n én een "big hug"
  3. Mama:
    20 december 2018
    Oh gelukkig gaat het met Fender nu beter. Ik heb met het kereltje te doen. En nu genieten met z'n allen. Van de Kangeroes de natuur en alles wat Australië nog voor jullie in petto heeft! ♥♥♥♥♥
  4. Manon Jonker:
    22 december 2018
    Gelukkig is Fender weer opgeknapt...
    Hier ook ziekenboeg....
    Geniet ze, schatjes!!