Van het paradijs Merimbula naar vergane glorie Lakes Entrance

21 december 2018 - Lakes Entrance, Australië

Lekker geslapen vannacht! Niemand ziek!

ik was om 0530 al wakker en keek uit over de zee waar het langzaam licht werd . Heel mooi

na een ontbijt in de zon hebben we rustig de spullen gepakt en zijn we vertrokken.

het weer is wat wisselvallig en soms regent het flink . We hebben besloten om niet naar Mallacoota te gaan maar rijden door naar Lakes Entrance.

Weer een mooie tocht door mooie bossen en landschappen . Onderweg koffie op een rustplaats waar een bepaalde vogel steeds Piepgeluidjes maakt waardoor je steeds aan je brandmelder thuis moet denken.

ook stoppen we rond lunchtijd bij een authentiek wegrestaurant waar we heerlijke koffie en mince pies eten met verdwaalde hippies als decor.

het valt ons op dat er heel veel Australiërs op vakantie gaan. 4x4 auto en een offroad caravan.

de camping in Lakes Entrance doet me denken aan oude Engelse strand boulevards van 1970.... oude meuk.

wel een heel mooi strand.

bijzonderheden:

Jade voelt zich op iedere camping thuis en fladdert er zo tussenuit

Fender probeert nog steeds als eerste een koala te zien

Stenn zit vaak voorin en klets dan volop

onze Rabo wereldcard is niet zo wereld en wordt bijna nergens geaccepteerd... prutsers ( geld opnemen gaat wel gelukkig)

Ook Lisenka was de eerste dagen niet helemaal lekker maar nu wel weer

ik rij met veel plezier in onze Mercedes Sprinter.

Plan voor morgen: rijden naar Traralgon en zondag naar Warburton . Daarmee verlaten we het kustgebied en gaan het binnenland in

tot later

1. Ria:
    21 december 2018
    Klinkt goed, jullie belevenissen. Ik krijg bijna zin om ook...
    Ik denk dat Fender lang kan wachten op zijn koala. Misschien kan hij beter kangaroes tellen. Doei!
  2. Hans & Dinette:
    21 december 2018
    Een "bewegende" koala zal nog moeilijker worden 😎 ha ha, die beesten slapen de heeeele dag...
    Goede reis verder en geniet er samen van! 😘
  3. Mama:
    Hoi allemaal.
    Wat leuk dat ik jullie belevenissen zo mag beleven.
    Ik hoop op nog meer.
    Pas op voor overstekende kangeroes.
    Ik had er destijds zo één voor mijn fiets liggen!
    Lfs.♥
  4. AJ:
    21 december 2018
    Mooie verhalen, jongens! Geniet ervan!