Lakes Entrance naar Traralgon

22 december 2018 - Traralgon, Australië

Wat hebben we lekker geslapen! Bijna allemaal 8 uur op de teller!  De nacht was fris en dat slaapt goed. In de morgen nog een goede bui erover.

Na het ontbijt vertrekken we en koersen we weee richting de Princess Highway. Voordat we het stadje verlaten stoppen we nog even bij een mooi uitzichtpunt. Erg mooi

na een uurtje rijden geeft de co-pilot aan dat we van de Highway afmoeten en rijden we op een prachtig weggetje buitenaf. Langs de weg allemaal bordjes met waarschuwingen voor overstekende koala’s en kangaroes  Helaas niks gezien we doen een koffiepauze bij Lake Wellington.

S middags snel ff boodschappen doen bij de Aldi en dan naar Big4 Traralgon. Leuke kleine camping met het gebruikelijke brandschone sanitair

we plonsen ff in de pool en springen op het luchtkussen

avondeten is pannenkoeken en die bakken we in de camp kitchen. Zo blijft de camper lekker fris.

De zon prikt al best fel en we Maken ons op voor een paar hete dagen met uitschieters boven de 34 graden. IT’s gonna be a hot x- mas!

morgen richting Walhalla!

1. Ria:
    22 december 2018
    Wat een fijne berichten. Is nu het grote genieten begonnen, na voldoende nachtrust zonder storingen?
  2. Bert-Jan Hoekjen:
    22 december 2018
    We lezen dat jullie genieten en dat de warme dagen komen! Hele fijne kerstdagen daar. Groetjes BJ, Merle en Dini
  3. Mama:
    23 december 2018
    Prachtige foto's van het hele gezin en de mooie natuur en ook heel byzondere brievenbussen!
    Lfs♥